Everybody needs inspiration, everbody needs a soul

Alla som läser min blogg kanske inte riktigt känner mig, har jag inte rätt? Därför hade jag tänkt att berätta lite kort om mig själv.

Linn Viktoria är mitt namn och jag är född den 10 maj 1996. Jag heter faktiskt bara Linn men Viktoria är mitt andra namn. Det som fick mig att börja blogga är att jag vill kunna inspirera er där ute på mitt sätt. Just nu längtar jag bara efter sommaren, att få gå omkring i dom underbara klänningarna som just nu bara hänger där inne i garderoben och skräpar. Att kunna gå barfota i det mjuka gräset, att kunna vara ute länge på kvällarna utan att behöva frysa och gå omkring i Stockholms stad och bara njuta. Det är underbart. Jag spelar fotboll med världens bästa tjejer, träning är ett väldigt stort intresse. Musik är något jag brinner ordentligt för. Musiken har jag alltid varit väldigt nära. Att stå på scen och sjunga inför en publik är en stor dröm. Min högsta önskan är att bli artist.

  Kommentarer till detta inlägg:


Namn:
Spara mina uppgifter!
Mailadress (inte synlig):

Din bloggadress:

Skriv här: